Wifes Pregnant Tits


PC090011.JPG

Rating: 3.49    (3033 votes cast)

Here’s a pic of my wife’s “hanger tits” when she was pregnant

  1. jeffreytbowen@bellsouth.net on 9/29/14 — give her a toung bath !
  2. boobsucker on 11/8/13 — omg your nips i can imagine feeling them pokey mellow and sexy. then ill suck your boob and lick your vagina. gimme more (. .)
  3. TittyCritic on 10/20/13 — Un-fucking-believable nipples!!! I’d suck them dry, but the baby would go hungry!!! 9/10
  4. Oooooo on 5/21/13 — Those are lovely. Hope she got to keep some.
  5. nips on 2/28/13 — beautiful nipples , knock her up again
  6. Mannix on 1/26/13 — I gallon Jugs !
  7. rcidila@yahoo.com on 12/7/12 — nice nips to suck on
  8. disco stu on 11/28/12 — mooooooo
  9. BUGMAN244@yahoo.com on 11/25/12 — Bombs AwAy
  10. Justagirl on 11/10/12 — would love to suckle those
  11. Frank@KBDR.net on 10/23/12 — Nice big dark nipples great for suck on all night
  12. Sam on 10/22/12 — Love to squeeze them!
  13. rome34@rocketmail.com on 10/12/12 — omg ,i love to suck on your boobs
  14. hollywood on 7/9/12 — oh my those are beautiful
  15. artelesarkosi@yahoo.co.uk on 6/23/12 — omg.i wish she would breast feed me
  16. davidsonr85@yahoo.com on 6/18/12 — very nice nipples
  17. ashhsa on 6/17/12 — Nipples like straws…kids would only have leftovers if I was there.
  18. jojo12650@yahoo.co.uk on 6/10/12 — 10 outta 10 love it!!! Any more??
  19. STEVE-O on 6/8/12 — NIPPLE AWESOME
  20. LLcoolCal on 6/6/12 — I would suck on them nips !
  21. rob19d on 6/6/12 — I Love your Nipples. I love a Pregnant woman’s body.
  22. diesel on 6/5/12 — i guess your kid didn’t go hungry then with those udders!!
  23. Lennydice on 6/5/12 — You could take an eye out with those.
  24. Vinnybagadonuts on 6/5/12 — Pointers!
  25. mrkenpaichi@gmail.com on 6/5/12 — Very nice prego tits. Make sure to milk them for what they are what. Post more please!
  26. Kenneth_r_62@yahoo.com on 6/5/12 — yahop me pix of her naked now … Full nude ..hands and knees .. All different
  27. STEVE-O on 6/5/12 — GIMMIE SUM A DOS !!!
  28. GUCCI on 6/5/12 — udderly nice…LOL Milk them thangs!!!
  29. Clifford638@gmail.com on 6/5/12 — Do you have any pics of her pregnant pussy,?I miss seeing my wifes, it was so jucy and swolen and i didnt take picd!
  30. boobman 1 on 6/5/12 — 10love them,size hang be fun milking while sucking those huge nips,shes great please more
  31. Mgr82871@aol.com on 6/5/12 — Can we seethe rest. Of u Hun.
  32. Mgr82871@aol.com on 6/5/12 — Yea l love ur nipples damn
  33. Mgr82871@aol.com on 6/5/12 — I love Preggo boobs I fuck u hard best tits
  34. joe_jeeter@yahoo.com on 6/5/12 — Yep mmm mmm good, makes me wanna be a newborn at this moment, great pair of large hanging naturals n oooh those nips ;)
  35. thunderdrc on 6/5/12 — GREAT NIPS!
  36. mike on 6/5/12 — feed me
  37. KingsShadow on 6/5/12 — Love the nipples

Boobs comment



View Random Boobs Post